Воскресенье , 13 Июнь 2021
Главная / Новости / Общество / ДТЕК Дніпровські електромережі відповідає на ТОП-5 питань
совет

ДТЕК Дніпровські електромережі відповідає на ТОП-5 питань

Як вирішити найпопулярніші питання клієнтів, що пов’язані з роботою оператора системи розподілу, легко та швидко, – розповідають у компанії.

1. Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?

Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси – пишіть у приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в Facebook або на сайті. Дізнатися про знеструмлення та повідомити про аварію також можна у чат-боті Telegram та Viber.

Порада: якщо у вас у будинку зникло світло і/або згоріла проводка – не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться до фахівців. В першу чергу – до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі.

2. Як зробити заявку щодо роботи лічильників?

Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо роботи приладів обліку можна передати на сторінці у Facebook або у чат-боті Telegram та Viber.

Замовити безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту монтера можна онлайн на сайті компанії, за допомогою чат-боту у Вайбер або Телеграм.

3. Як швидко та просто передати покази лічильника?

Передавати покази лічильника можна за допомогою: особистого кабінету для побутових і юридичних споживачів на сайті; через вебформу на сайті без додаткової реєстрації; чат-ботів у Telegram або Viber; голосового меню автоматичної передачі показів за номерами +38 (056/066/067) 790-99-00 (кнопка «2»). Для цього необхідно підготувати номер особового рахунку нашої компанії, що починається на «12» та покази лічильника. Увага! В багатозонних лічильниках не треба вносити загальну зону.

4. Як вирішити питання заключення, розірвання або переоформлення договору на розподіл електроенергії?

У ДТЕК Дніпровські електромережі запрацював онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб – «Укладення договору онлайн».

Для цього потрібно зайти на сайт ДТЕК Дніпровські електромережі до відповідного розділу та за допомогою підказок виконати кілька простих кроків.

5. Як подати заяву про приєднання або збільшення потужності?

Сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж або збільшення потужності також працює онлайн. Скористатися даною послугою, можна через особистий кабінет з технічних приєднань та подати заявку з переліком необхідних документів. Якщо потрібна консультація, – ви завжди можете звернутися до фахівців компанії, скориставшись формою зворотного зв’язку.

Для стандартного приєднання упродовж 10 робочих днів із дня подання заявки ДТЕК Дніпровські електромережі видає типовий договір про приєднання з рахунком на оплату. Після підписання договору та оплати відповідних послуг, фахівці компанії проведуть необхідні роботи. Зокрема – монтаж або перепрограмування приладу обліку та встановлять нові, більш потужні автомати.

 

 

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Оцените статью:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Загрузка...

Тоже интересно!

Гостям всегда рады, особенно если среди них будущие сотрудники

Гостям всегда рады, особенно если среди них будущие сотрудники

Часто первое впечатление становится решающим, поэтому важно его произвести на все 100%. Особенно когда происходит …

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: